• Lorem ipsum

Service & Ondersteuning

Onderdelenshop.nl probeert ten alle tijde u van de best mogelijke service te voorzien. Door de kennis van ons assortiment kunnen wij u snel helpen aan een juist product of om u te helpen met eventuele problemen die u ervaart. Kunnen wij u niet per direct van een antwoord voorzien, dan zullen wij deze informatie voor u opvragen bij de fabrikant. Door onze onze korte lijnen met de fabrikanten is deze informatie snel beschikbaar.

Retourneren bestelling

Mocht u om niet tevreden zijn met uw aankoop in onze webshop dan kan dit geretourneerd worden en zullen wij het complete betaalde bedrag van het product aan u over maken. De kosten die u maakt voor de retourzending en de bij de bestelling berekende betaal- en verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Het product zal aan de volgende eisen moeten voldoen:

Compleet

Ongebruikt

Onbeschadigd 

In originele verpakking 

Goederen die geretourneerd worden dienen opstuurt te worden in een aparte doos zodat adreslabels en andere frankeringen niet op de originele verpakkingen worden geplakt. 

 

Ons retour adres : Onderdelenshop - Thomas a kempisstraat 26 -8021BC Zwolle

                               graag een pakbon of factuur meesturen met de retouren.

 

 

Retourprocedure

Volg de volgende stappen om een retour aan te vragen:

  1. Ga naar www.onderdelenshop.com en klik rechts bovenaan de pagina op Login.
  2. Login met je onderdelenshop account. Wanneer je géén account hebt meld je dan aan met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst, vul hier je emailadres in en klik op wachtwoord vergeten. Vervolgens ontvang je automatisch via email een wachtwoord. Met je emailadres en nieuw wachtwoord kun je vervolgens inloggen en de onderstaande stappen doorlopen om je retour aan te melden.
  3. Zodra je bent ingelogd ga je naar Mijn bestellingen en bekijk je de desbetreffende bestelling.
  4. Kies in deze bestelling voor de optie Retour aanmaken.
  5. Voer hier een retour reden in en geef een korte uitleg van de situatie.
  6. Na het versturen van je retour aanvraag wordt deze aanvraag in behandeling genomen. Als uw retour is goedgekeurd kunt u deze op eigen manier terugsturen.

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden.

artikelen die om hygiënische reden niet geruild of geretourneerd kunnen worden zoals:

  • scheer of epileer koppen / apparaten 
  • in-ear oordopjes of andere oordoppen of headsets
  • tandenborstels 

Deze producten worden bij binnenkomst door Onderdelenshop.nl gecontroleerd op gebruik.

Aansluitpunten van onder andere verwarmingselementen, modules, koolborstels, schakelaars, deurrelais, etc. zijn vanuit de fabrikant geconserveerd. Mochten deze bij binnenkomst van een retourzending beschadigd zijn (aangesloten) dan worden deze alsnog geweigerd voor retour en worden op uw kosten terug gestuurd aan u. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het fout bestellen van een onderdeel, aangenomen wordt dat dit van te voren juist is uitgezocht.Speciaal bestelde artikelen worden nooit teruggenomen,daar aangenomen wordt dat dit van te voren juist is uitgezocht. Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van uw product? Neem dan gerust contact op

Wij verzoeken u om het artikel onbeschadigd en compleet terug te sturen.

Garantiebewijs
Bij uw bestelling ontvangt u van Onderdelenshop.nl altijd een factuur. Deze factuur is tevens uw garantie- en aankoopbewijs. Bewaar de factuur goed. De factuur is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van onze service en garantie en is ook vereist om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie.

Garantie
Aangezien Onderdelenshop geen fabrikant van haar aangeboden producten is, 
is Onderdelenshop afhankelijk van de garantietermijnen van haar leveranciers. 
Op onderdelen is de fabrieksgarantie 3 maanden. 
Daarbij is het vereist dat het onderdeel door een erkende installateur/ monteur is geïnstalleerd.
Voor andere producten kan de garantietermijn sterk variëren.
Heeft u vragen over de garantietermijn van het door u bestelde product / artikel? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag met eventuele problemen. Mocht er een probleem zijn dat niet door ons kan worden opgelost, dan zorgen wij ervoor dat het product door de fabrikant onder garantie gerepareerd of vervangen worden. Dit kan enige tijd in beslag nemen en daarvoor vragen wij dan ook uw begrip. De producten in ons assortiment zijn met de grootst mogelijke zorg uitgekozen en door ons uitvoerig getest op kwaliteit en betrouwbaarheid.